Vanjsko oglašavanje je jedini masovni medij koji ne možete izbjeći
Medijsko tržište je jako segmentirano i vanjsko oglašavanje je jedini preostali masovni medij koji, uz dobro strateško planiranje, postaje medij koji ne možete izbjeći. Prisutan je 24 sata dnevno, a ne morate ga kupiti niti ga možete prelistati ili isključiti.
Prednost vanjskog oglašavanja je u masovnosti, dostupnosti 24 sata na dan, ali i mogućnost targetiranja, kako poslovnica i mikrolokacija, tako i pozicioniranja kampanje na gradskom, regionalnom i nacionalnom nivou. Internacionalni know how pomaže nam u strateškom planiranju i savjetovanju klijenata te u razvoju softverskih alata vezanih uz vanjsko oglašavanje koje klijentu nudi bolji uvid u samu kampanju i mikrolokaciju.
Uz strateško planiranje i inovacije, ključ svake dobre kampanje je i kreativni vizual, koja u segmentu koji klijent želi oglašavati, intrigira kupca, odnosno publiku.
Kreativno rješenje plakata je izuzetno važno jer vanjsko oglašavanje gradi svijest o brendu, komunicira specifičnost određenog proizvoda i kao takav je vrlo učinkovit marketinški medij za više kategorija proizvoda i industrija. Njime dosežete ciljnu grupu, čak i kad se pripadnici te grupe voze automobilima, šetaju gradom ili se nalaze na putu do marketa. Na taj način učvršćujete televizijsku poruku i kada su gledatelji daleko od TV prijemnika i uživaju u svojim dnevnim aktivnostima.
Zato je upravo vanjsko oglašavanje kao komunikacijski medij pravo rješenje da reklamna poruka dođe do što većeg broja korisnika kojima se obraća.