Na svojoj instagram stranici, gdje su postavili oglase, TBWA piše: „Kampanja je pokrenuta, ali svakako je nećete vidjeti.“
Izvor: Media Marketing
Ako je vaša strategija podrazumijevala i OOH kao dio kampanje, vjerovatno ste odustali od ulaganja u tu vrstu oglašavanja, ili je bar odložili. Uz pravila karantina i socijalnog distanciranja u cijelom svijetu, ovo je najgore moguće vrijeme za vanjsko oglašavanje- još manje za pokretanje novog brenda.
Ali TBWA Worldwide se udružio sa proizvođačem vina Han i lansirao mudru, i jako dobro napisanu OOH kampanju koja je prihvatila činjenicu da zbog politike ostajanja u domovima, kampanju vjerovatno nećete ni vidjeti. Bar ne u stvarnom svijetu.
Na svojoj instagram stranici, gdje su postavili oglase, TBWA piše: „Kampanja je pokrenuta, ali svakako je nećete vidjeti.“
Lijepo urađen posao.
Za sve vas koji se pitate, na zadnjem oglasu piše: „Ako možete pročitati ovo, preblizu ste.“
#gallery-1 {
margin: auto;
}
#gallery-1 .gallery-item {
float: left;
margin-top: 10px;
text-align: center;
width: 33.33%;
}
#gallery-1 img {
border: 2px solid #cfcfcf;
}
#gallery-1 .gallery-caption {
margin-left: 0;
}
/* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]