vanjsko oglašavanje
Ljudi žele biti vani
Ovo je jedna od stvari za koju smo sigurni, više nego za bilo šta drugo: Vrijeme koje ćemo provoditi vani će biti mnogo, mnogo, mnogo duže kad izađemo iz epidemije.
Svi su sada u svojim domovima. Da, možete otići u park ili prošetati, ali za većinu su javna mjesta zabranjena. Većina vanjskih okupljališta je zatvorena. Ljudi lutaju uplašeni da će vjetar na njih nanijeti nečije kihanje ili kašalj.
Kad se ovo završi ljudi će biti napolju SVO VRIJEME! Željet će nadoknaditi sedmice (vjerovatno i mjesece) kada se nisu mogli okupiti po svojoj volji. Početak ljeta i toplije vrijeme će samo povećati tu potrebu.
Sve ove stvari će se desiti vani. I sva ta mjesta imaju dovoljno mogućnosti za oglašavanje, što će biti potrebno kada epidemija završi. Toliko biznisa pati jer ne mogu da opstanu. Svi će se morati ponovo povezati sa svojom publikom, kako predstave tako i restorani i trgovine maloprodaje. Vidjet ćemo potražnju za vanjskim prostorom za bilborde, klupama na autobuskim stajalištima i drugim tranzitnim oglasima, mobilnim bilbordima i još mnogo toga.
Određene kategorije se moraju oglašavati
Očekuje se da će ponovnim uspostavljanjem oglašavanja na otvorenom dominirati nekoliko kategorija koje su željne povezivanja sa potrošačima nakon toliko vremena.
Neke od tih kategorija se ne oglašavaju mnogo na TV-u ili digitalno jer jednostavno u prošlosti nisu vidjeli dobre rezultate u tim vidovima oglašavanja.
Neke od tih kategorija koriste OOH nakon posljednjeg ekonomskog kraha. Mislimo na finansije,medije, zabavu i škole.
Neke kategorije će vidjeti direktno poboljšanje zbog straha od virusa: proizvođači zaštitne medicinske opreme. Svi će željeti imati masku i rukavice – i firme koje se bave zapošljavanjem će imati rekordan broj angažmana.
Neke kategorije su možda pogođene zastojom proizvodnje ili potražnje tokom pandemije, ali odjednom se vraćaju u posao: industrija kućne tehnike, koja je bila u zastoju nakon što je proizvodnja u Kini obustavljena zbog virusa, ali izgleda da je spremna za munjeviti povratak u drugoj polovini ove godine.
Biznisi će postati agresivniji
Kada gubite novac, morate investirati da biste ponovo počeli zarađivati. To je opšte poznato u svijetu biznisa, sve prodavnice, uslužni zanati i restorani koji se opet otvaraju, morat će to i razglasiti. A to znači investiranje u sve oblike marketinga.
Vanjsko oglašavanje pokazuje svoje srce
Svi sada traže znakove nade i dobrote. Naše društvene mreže su preplavljene primjerima kako su ljudi nevjerovatni, kako dopiru do drugih i pokazuju koliko cijene medicinske radnike kao heroje.
Vanjsko oglašavanja je također dalo svoj doprinos, pokazujući da smo svi zajedno u ovome. OOH mediji su ustupili prostor za oglašavanje. Agencije besplatno rade da pomognu širenje poruka onima koji ih čuti. Ovo su jednostavno vremena kada se svi moramo udružiti. Vanjsko oglašavanje to shvata, i to je jedan od mnogih razloga zašto će se industrija vratiti jača.
Izvor: https://www.media-marketing.com/