Brendovi ponovo vraćaju povjerenje potrošača sa Vanjskim oglašavanjem
Kako se potrošači, radna mjesta, škole i čitavi sektori privrede počinju vraćati u prethodno stanje – čak i oživljavanje maloprodaje i povratak dobrog osjećaja koji daju našoj široj ekonomiji prijeko potreban poticaj – publika itekako traži sigurnost i povjerenje oko brendova kao dio opšteg resetovanja.
Oporavak robne marke presudan je za održavanje oživljavanja poslovanja, a kad ljudi uopšteno nastavljaju s radom izvan kuće, jedna od ključnih mjera potrošača koji izlaze iz blokade je povjerenje u medijske kanale; Out of Home je onaj koji je zabilježio najveći porast povjerenja potrošača (+ 14% do 57%), što odražava brojne poruke o robnoj marki, dobrotvornim organizacijama i vladinim službama koje su prenosile vitalne poruke u vrijeme velike potrebe.


Iako živimo u svijetu koji pokreće internet, oko 22,6% odraslih osoba ne vjeruje mrežnim oglasima i koristi blokatore oglasa. Mnogo više nas zaobići će neprimjerene oglase ili one kojima nedostaje kontekst, pa do vrlo ličnog iskustva.
OOH s druge strane postoji vrlo javno. Istraživanja pokazuju da to samo po sebi čini poruke pouzdanijima.
Vladina široka upotreba OOH za davanje savjeta i smjernica o stanju zatečeno korona virusom je primjer za to. Ljudi imaju + 17% veću vjerovatnost da će se osjećati sigurni u brend koji koristi OOH, + 15% vjerovatnije da će osjetiti da je to uspješan brend i + 14% vjerovatnije da će mu vjerovati (Work Research).


Pogotovo u ovakvim vremenima brendovi koji se vraćaju oglašavanju i koriste OOH mogu pružiti vitalno sigurnost publici koja svoj život vraća u normalu. Vrijeme je da osiguramo da naše strategije oglašavanja odražavaju trenutne probleme i daju brendu i povjerenje kao dio borbe za osvajanje povjerenja onih suočenih s transformacijskim stvarnostima.